Χέστες κουμπουροφόροι...

Σχολιάζει ο Κλεισθένης.
Προκαταβολικά ζητώ συγνώμη για την φρασεολογία αλλά είμαι πολύ θυμωμένος.
Όποιος κρατάει μαχαίρι ή όπλο ζώντας σε πολιτισμένη πολιτεία είναι δειλός και χέστης.
Μας έχουν ζαλίσει τ' αρχίδια με την λεβεντιά των Κρητικών.
Όχι ότι δεν υπάρχουν και πραγματικοί λεβέντες Κρητικοί όπως υπάρχουν και άλλοι σε όλη την Ελλάδα.

Ας δούμε την "λεβεντιά" των Κρητικών.
Ρίχνουν κουμπουριές στις γιορτές.
Μεγάλο κατόρθωμα.
Κυκλοφορούν με μαχαίρια και πιστόλια. Αν αυτό είναι λεβεντιά εγώ είμαι αστροναύτης.
Αμόρφωτοι αγροίκοι δειλοί και χέστηδες.
Το αγαπημένο τους τραγούδι είναι το πότε θα κάνει ξαστεριά.
Τι λέει όμως;
"Ν' αφήσω μάνες δίχως γιούς, γυναίκες δίχως άνδρες". Πολύ "αντρίκιο" και "λεβέντικο" τραγούδι.
Οι ψευτοπροοδευτικοί τόχουν κάτι σαν εθνικό ύμνο. ΝΤΡΟΠΗ.
Λεβέντης δεν είναι ο κάθε χέστης κουμπουροφόρος, λεβέντης είναι αυτός που σέβεται την κοινωνία και πασχίζει για το καλό των συνανθρώπων του.
Για μια ασήμαντη αφορμή ο νεκρός "λεβέντης" πυροβόλησε και σκότωσε εν ψυχρώ έναν συγχωριανό του και γείτονα. Πολύ "λεβέντικη" συμπεριφορά.
Ο γιος του θύματος, άλλος "λεβέντης", πυροβόλησε τον θύτη και τον σκότωσε εν ψυχρώ.
Δύο άνθρωποι σκοτώθηκαν άδικα, γιατί; Επειδή στην Κρήτη όποιος κρατάει κουμπούρι είναι "λεβέντης"
Μπορεί και κάποιοι συγγενείς των σκοτωμένων, "λεβέντες" φυσικά, να συνεχίσουν το θεάρεστο έργο των δολοφονιών με βάση την ντροπή της κοινωνίας, την λεγόμενη βεντέτα.
 Αμόρφωτοι αγροίκοι δειλοί και χέστηδες.
Ε! όχι φίλοι μου, όποιος κρατάει όπλο είναι απλά δειλός και χέστης.