Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2017

Μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν μειώνεται το χρέος....


Η Fraport παραδέχεται ότι δε διαθέτει το απαιτούμενο κεφάλαιο για την παραλαβή των 14 ελληνικών αεροδρομίων. (έχει χρέος 3,6 δις ! ) 
Θα κάνει αποεπενδύσεις για να βρει τα κεφαλαία που
χρειάζεται ; θα γίνει ένταξη των αεροδρομίων υπό την Fraport στο «πακέτο Γιούνκερ»; με χρηματοδότηση 300 εκατ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων;
ή θα γίνει τραπεζικός δανεισμός; από ευρωπαϊκές ή και ελληνικές τράπεζες ;
 
Το δεύτερο μέλος της κοινοπραξίας, που θα ελέγχει το 35%, είναι η Slentel Limited, μία μονοπρόσωπη εταιρεία συμφερόντων του ομίλου Κοπελούζου.
 Εχει κεφάλαιο 5.000 ευρώ ! 
 
 Το 2013 παρουσίασε μηδενικά έσοδα και ζημία 13.485 ευρώ, με αποτέλεσμα το σύνολο ιδίων κεφαλαίων να διαμορφώνεται σε αρνητικό ποσό 7.755 ευρώ!!
 
  Ο ανεξάρτητος ελεγκτής κατέληξε στο συμπέρασμα μετά από έλεγχο ότι η Slentel πρέπει να κλείσει.
 
 Η συμφωνία για την παραχώρηση των αεροδρομίων επικυρώθηκε το Μάιο από την ελληνική Βουλή.
 
Κεφάλαιο χ παράγραφος ψ τόμος ζ στο έργο επενδύσεις για μείωση του χρέους της χώρας. 

Απλά μαθήματα "παρασιτικής οικονομίας" (νεοφιλελευθερισμός).


Βοηθήστε την "Ιδεοπηγή", γράψτε ένα σχόλιο, διαδώστε τις αναρτήσεις...
Share This
Previous Post
Next Post

Στα ιστολόγιά μου προσπαθώ να αποφεύγω τις "κακοτοπιές". Είναι όμως αδύνατο να μην πέσω θύμα παραπληροφόρησης. Ουδείς αναμάρτητος. Προτρέπω τους φίλους αναγνώστες να διαβάζουν τα πάντα και να κρίνουν τα πάντα.

0 Σχόλια:

Ο σχολιασμός είναι το οξυγόνο του ιστολογίου.
Παρακαλώ τα σχόλια να είναι κόσμια, οι επισκέπτες του ιστολογίου μπορεί να είναι και ανήλικοι.
Προσέχουμε όταν σχολιάζουμε, υπάρχει ποινική ή αστική ευθύνη.