Είμαι φιλόζωος γιαυτό δεν έχω κατοικίδιο...

Σχολιάζει ο Κλεισθένης.
Με αφορμή τον τραγικό θάνατο ενός μωρού από ένα σκυλί (ροτβάιλερ). Όλοι επαΐοντες και άσχετοι θα μας τρελάνουν με τις """βαθυστόχαστες""" αναλύσεις τους. Φταίει το ζώο που είχε δολοφονικά ένστικτα, φταίνε οι άνθρωποι που το κακομεταχειρίζονταν κτλ. Λίγοι όμως θα ασχοληθούν με το αν πρέπει κάποιος να έχει κατοικίδιο ή όχι.

Είμαι φιλόζωος, αυτό είναι δήλωση που ίσως δεν ενδιαφέρει κανέναν.
Όπου συναντήσω ζωάκια, γάτες σκύλους κτλ προσπαθώ να τα πλησιάσω, να τα χαϊδέψω, να τους δώσω έστω και για λίγο την αγάπη μου.
Πολλές φορές έχω δεχτεί γρατσουνίσματα από γάτες και δαγκωματιές από σκύλους, ποτέ όμως ποτέ δεν κάκιωσα με τα ζώα. Η συμπεριφορά ενός ζώου είναι δυσκολόλυτος γρίφος.
Τώρα γιατί δεν έχω κατοικίδιο.
Δεν έχω οικονομική άνεση για την υγιεινή και καλή διαβίωση ενός κατοικίδιου. Το κατοικίδιο δεν είναι πακέτο να το έχουμε παρατημένο σε μιά γωνιά. Θέλει την περιποίησή του, συχνές επισκέψεις στιν κτηνίατρο, φάρμακα, τροφή κτλ. Υπάρχουν δυστυχώς μερικοί που  έχοντας ζωάκι κάποιας """ράτσας""" κάνουν επίδειξη πλουτισμού. Ας περιοριστούν στα χρυσαφικά και τα διαμάντια και όχι στα ζωντανά.
Ντρέπομαι να μαζεύω τα περιττώματα του ζώου. Ναι, ας το παραδεχτούμε, πολλοί ντρέπονται να μαζέψουν τα περιττώματα των κατοικιδίων τους.
Δεν μπορώ νάμαι συνεπής στην απαραίτητη καθημερινή βόλτα του κατοικίδιου. Το ζώο πρέπει καθημερινά να βγαίνει από το διαμέρισμα, να τρέχει ελεύθερο, να συναντά άλλα ζώα, να παίζει μαζί τους. Δεν είναι κάτι άψυχο, υποφέρει όταν ο """ιδιοκτήτης""" του τόχει δεμένο με λουρί και το σέρνει στην κυριολεξία.
Δεν μπορώ να παρατάω το κατοικίδιο στο μπαλκόνι, με ζέστη ή με κρύο. Δεν έχω μεγάλο κήπο όπου το ζώο θα μπορεί να ζει άνετα.
Θα μπορούσα να συνεχίσω αλλά αυτά πιστεύω είναι αρκετά για να σκεφτούμε πολύ πριν αποκτήσουμε κατοικίδιο.