Ήμουν κι εγώ εκεί...



Πήγα κι εγώ στο συλλαλητήριο για την Μακεδονία. Πήγα κι εγώ για να δεχτώ την προσβολή των ηλίθιων κυβερνητικών και μη που διαδίδουν γελοιότητες ότι τάχα όλοι όσοι συμμετείχαν στο συλλαλητήριο ήσαν , φασίστες, ακροδεξιοί, όχλος. Εγώ πάντως πήγα σαν διεθνιστής, σαν Έλληνας πολίτης που αγαπάει το έθνος των Ελλήνων χωρίς να μισεί τα άλλα έθνη. Υποστηρίζω τα έθνη-κράτη και όχι τον "χυλό" που θέλουν οι εξουσιαστές.



Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι απ' την πάνω πλατεία. Στο βάθος τρεις απ' την μια μεριά και τρεις απ' την άλλη, γνωστοί άγνωστοι, (παρακρατικοί για 'μένα) προκαλούσαν δήθεν τα ΜΑΤ με αποτέλεσμα να πέσουν χημικά. Σημειώνω ότι στην πάνω πλατεία ήταν το μπλοκ των χρυσαυγιτών.
Σε όλη την άλλη έκταση του συλλαλητηρίου επεκράτησε ησυχία. ο Κόσμος φώναζε διάφορα συνθήματα και συμμετείχε στα λεγόμενα από εξέδρας.