Λαμπραντόρ έσωσε άνδρα που ήταν ακίνητος στο χιόνι επί 20 ώρες...

Επι 20 ώρες ένα λαμπραντόρ έμεινε μαζί με το αφεντικό του που ήταν ακίνητος σε θερμοκρασίες υπό του μηδενός, μετά από ατύχημα στο χιόνι και του έσωσε τη ζωή, όπως αναφέρει το νοσοκομείο Μίσιγκαν στο οποίο νοσηλεύεται ο άνδρας.
 
Η «Κέλσι», το όνομα της σκυλίτσας, του ζέσταινε το σώμα και το πρόσωπο και κατάφερε με το γάβγισμά της να τραβήξει τη προσοχή ενός γείτονα ο οποίος κάλεσε το ασθενοφόρο.
Ο άνδρας έπεσε και χτύπησε την πρωτοχρονιά, όταν βγήκε από το σπίτι του για να εφοδιαστεί με ξύλα για το τζάκι. Γλίστρησε πάνω σε κομμάτι πάγου και  έσπασε το λαιμό του, με αποτέλεσμα να μείνει ακίνητος και σκεπασμένος από το χιόνι!

«Δεν σταμάτησε να γαβγίζει, καλώντας για βοήθεια, αλλά δεν έφυγε στιγμή από το πλευρό μου. Με κράτησε ζεστό. Ήξερα ότι έπρεπε να υποστώ αυτή τη κατάσταση και ήταν επιλογή μου να μείνω ζωντανός», λέει ο ίδιος.

«Είμαι ευγνώμων για τους δύο ήρωες μου. Η Κέλσι με κράτησε ζεστό, με τις αισθήσεις μου σε εγρήγορση, ενώ δε σταμάτησε να καλεί για βοήθεια. Ο γιατρός Colen μου έσωσε τη ζωή και την δυνατότητα μου να στέκομαι στα πόδια μου. Είναι οι πραγματικοί μου ήρωες και θα τους είμαι αιωνίως  ευγνώμων.»

presspublica.gr

Βοηθήστε την "Ιδεοπηγή", γράψτε ένα σχόλιο, διαδώστε τις αναρτήσεις...