Για να βοηθήσει τα κινήματα ανεξαρτησίας στην ΕΕ παραιτήθηκε ο Nigel Farage από το UKIP...

Ο Nigel Farage αφού "έβαλε το λιθαράκι" του για την
αποχώρηση της Βρετανίας από την ΕΕ, δήλωσε παραίτηση από το κόμμα του. 
Ελεγα ότι θέλω πίσω τη χώρα μου, τώρα λέω ότι θέλω πίσω τη ζωή μου, δήλωσε. 

«Χρειαζόμαστε πρωθυπουργό Brexit».  
Την παραίτησή του ανακοίνωσε ο επικεφαλής του UKIP, Nigel Farage.
 "Έβαλα το λιθαράκι μου" στην επιτυχή εκστρατεία υπέρ της εξόδου της Βρετανίας από την ΕΕ, σημείωσε.

 "Ποτέ δεν υπήρξα και ποτέ δεν θέλησα να είμαι πολιτικός καριέρας. Στόχος μου στην πολιτική ήταν να βγάλω τη Βρετανία από την Ευρωπαϊκή Ένωση", είπε χαρακτηριστικά. "Έτσι αισθάνομαι πως είναι σωστό να κάνω τώρα στην άκρη"."Κατά τη διάρκεια της εκστρατείας για το δημοψήφισμα, είπα πως 'θέλω πίσω τη χώρα μου'. 

Αυτό που λέω σήμερα είναι 'θέλω τη ζωή μου πίσω', και αυτό αρχίζει αυτή τη στιγμή", τόνισε. 

Δήλωσε πως θα συνεχίσει να στηρίζει το κόμμα και να βοηθά τα κινήματα ανεξαρτησίας στην υπόλοιπη ΕΕ, ενώ εξέφρασε τη βεβαιότητα πως η Βρετανία θα φύγει από την Ευρωπαϊκή Ένωση. 

Τόνισε πως η Βρετανία χρειάζεται έναν πρωθυπουργό Brexit. Χρειάζεται έναν πρωθυπουργό που δεν θα υποκύψει στο θέμα της ελεύθερης μετακίνησης. Κατά τον ίδιο, για τη διαδικασία εξόδου της χώρας από την ΕΕ, απαιτειται η σύσταση μιας ομάδας διαπραγματευτών που θα προέρχεται από όλο το πολιτικό φάσμα της χώρας. 
"Αν είμαστε αδύναμοι ή κάνουμε παραχωρήσεις στις διαπραγματεύσεις για το Brexit, θα πάρουμε μια κακή συμφωνία", υπογράμμισε, συμπληρώνοντας πως πρέπει να "αναγνωρίσουμε την ισχύ της διαπραγματευτικής μας θέσης". «Αν η κυβέρνηση δεν εξασφαλίσει μια καλή συμφωνία στις συζητήσεις με την ΕΕ, θα ακολουθήσουν ακόμη καλύτερες μέρες για το UKIP», πρόσθεσε.
Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Farage παραιτείται από επικεφαλής του κόμματος. Τον Μάιο του 2015, μετά την αποτυχία να εξασφαλίσει έδρα στη βουλή στις γενικές εκλογές, ανακοίνωσε πως αποχωρεί, όμως τρεις ημέρες αργότερα ανακάλεσε την παραίτησή του.



odosdrachmis