ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 Κρητικούς αγρότες για παράνομες επιδοτήσεις...

 ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 Κρητικούς αγρότες για παράνομες επιδοτήσεις – Δήλωναν εκτάσεις στην Καστοριά

Ένοχοι κρίθηκαν από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους αγρότες από την Κρήτη, στην υπόθεση που αφορά τη λήψη επιδοτήσεων του ΟΠΕΚΕΠΕ μέσω δηλώσεων εκτάσεων στη Βόρεια Ελλάδα.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο που είχε ασκήσει η Ευρωπαϊκή

Εισαγγελία, οι κατηγορούμενοι φέρονται να δήλωσαν ψευδώς ότι κατείχαν ή εκμεταλλεύονταν χιλιάδες στρέμματα γης στην περιοχή της Καστοριάς, προκειμένου να εισπράξουν ενισχύσεις από το εθνικό απόθεμα.

Οι εκτάσεις εμφανίζονταν είτε ως βοσκότοποι είτε ως καλλιέργειες με ελιές και αμυγδαλιές, καλλιέργειες που δεν είναι χαρακτηριστικές της συγκεκριμένης περιοχής.

Το δικαστήριο, με απόφαση κατά πλειοψηφία, αθώωσε μία κατηγορούμενη, κάνοντας δεκτό τον ισχυρισμό ότι είχε εξαλειφθεί το αξιόποινο, καθώς είχε επιστρέψει, με τους νόμιμους τόκους, το ποσό που είχε εισπράξει, το οποίο ανέρχεται περίπου στις 30.000 ευρώ.

Παράλληλα, οι δικαστές προχώρησαν σε μεταβολή των κατηγοριών για ορισμένους από τους καταδικασθέντες, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μειώθηκαν και τα ποσά που τους είχαν αρχικά καταλογιστεί.

Οι κατηγορούμενοι δεν παρέστησαν αυτοπροσώπως στη διαδικασία και εκπροσωπήθηκαν από τους συνηγόρους υπεράσπισής τους.

Η δίκη θα συνεχιστεί την 1η Ιουλίου, όταν το δικαστήριο θα εξετάσει τα αιτήματα για την αναγνώριση ελαφρυντικών και στη συνέχεια θα ανακοινώσει τις ποινές που θα επιβληθούν στους καταδικασθέντες.

Η υπόθεση οδηγήθηκε στη Δικαιοσύνη έπειτα από καταγγελία του προέδρου του Αγροτικού Συνεταιρισμού Καστοριάς, ο οποίος κατέθεσε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της δίκης.

Αίθουσα Σύνταξης

Αίθουσα Σύνταξης

Τμήμα ειδήσεων tribune.gr