Τα κατάφεραν να διαλύσουν και τα σχολεία και να βγάλουν τους μαθητές στους δρόμους (Μάκης Κουρής)...

Μάκης Κουρής: Τα κατάφεραν να διαλύσουν και τα σχολεία και να βγάλουν τους μαθητές στους δρόμους!Χωρίς ίχνος σχεδίου κινείται η κυβέρνηση – Βλέποντας και κάνοντας… – Ποιος θα χρεωθεί το ότι τα παιδιά μας θα χάσουν μια χρονιά; – Κυβέρνηση, ΟΛΜΕ και ΔΟΕ οφείλουν να τα βρουν… χθες!


Πάει κοντά ένας μήνας από τότε που αποφάσισε η

κυβέρνηση να ανοίξουν τα σχολεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια, μετά από πολλές παλινωδίες και ήξεις αφήξεις, με χίλια «ναι» τη μια μέρα και χίλια «όχι» την άλλη, δείχνοντας ότι και σε αυτό το κορυφαίο θέμα για το αύριο των παιδιών μας δεν είχε έναν στοιχειώδη μπούσουλα.

Δυστυχώς, η κυβέρνηση έχει την αυταρχική νοοτροπία τού «αποφασίζομεν και διατάσσομεν», με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς να πρέπει να κάνουν αυτό που έχει αποφασισθεί, αρέσει – δεν αρέσει.

Καμία κουβέντα με τους γονείς, καμία προετοιμασία για να πάρουν οι εκπαιδευτικοί μια γεύση για το τι θα κάνουν με τα παιδιά μας, που τις ώρες του σχολείου είναι και δικά τους παιδιά, κυρίως τα «πρωτάκια». Χωρίς πειστικές διαβεβαιώσεις ότι τα παιδιά θα γυρίζουν στο σπίτι υγιή, όπως θα έχουν φύγει για το σχολείο. Με τον γονιό να πρέπει να τρέξει αμέσως στο σχολείο αν, ο μη γένοιτο, συμβεί κάτι. Δυστυχώς, η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη λειτουργεί αυταρχικά. Δεν ρωτάει. Δεν μαθαίνει. «Εγώ αποφασίζω κι εσύ, δάσκαλε, εκτελείς…». Απόδειξη, το ότι δεν υπήρξε η αναγκαία προετοιμασία για τη «νέα εποχή» που δημιούργησε ο κορονοϊός, ο οποίος κάθε μέρα διαμηνύει ότι δεν παίζει… Κόβει ζωές… Χωρίς διακρίσεις…

Η «εποχή του κορονοϊού» θέλει άλλους χειρισμούς και διαφορετικές συμπεριφορές. Ακόμη και η επαφή απαγορεύεται, ο απλός χαιρετισμός. Και τα μέτρα προφύλαξης είναι τα ίδια για τους μαθητές, τους δασκάλους και τους καθηγητές. Είναι υποχρεωτική η τήρηση των αποστάσεων, απαγορεύεται το τετ-α-τετ.

Ο εκπαιδευτικός, που δεν είναι ένας απλός δημόσιος υπάλληλος, έχει και μια πρόσθετη αποστολή: Να φύγει υγιής ο μαθητής για το σπίτι του.

Δεν είναι απλοί «αριθμοί» οι νηπιαγωγοί, οι δάσκαλοι και οι καθηγητές την «εποχή του κορονοϊού». Είναι και οι προστάτες των παιδιών όσο είναι στο σχολείο. Και αυτό δεν πληρώνεται…

Αυτή την αποστολή, όμως, δεν τη μετράει η κυβέρνηση, με πρώτη την υπουργό Παιδείας κυρία Νίκη Κεραμέως. Νομίζει ότι είμαστε στο χθες, όταν ο χώρος του σχολείου πρέπει να είναι προφυλαγμένος για να μη βρίσκει «πόρτα ανοιχτή» ο διαβολεμένος ιός.

Κινδυνεύει, όμως, και ο ίδιος ο δάσκαλος και ο καθηγητής. Διπλή η αποστολή του: Να προστατεύσει και τον μαθητή του και τον εαυτό του.

Μεγάλο λάθος κάνει πρωτίστως η κυρία Νίκη Κεραμέως, ως υπουργός Παιδείας, η οποία διαπραγματεύεται με τους δασκάλους και τους καθηγητές όπως στις εποχές προ κορονοϊού. Μακάρι να είχε χάσει ο ιός τον δρόμο προς τη γειτονιά μας.

Στις όποιες συζητήσεις γίνονται μεταξύ της ΟΛΜΕ των καθηγητών και της ΔΟΕ των δασκάλων το ΜΕΓΑ θέμα δεν είναι τα κενά δασκάλων και καθηγητών που ενδεχομένως υπάρχουν και οι ηγεσίες των δύο Ομοσπονδιών απαιτούν τώρα να καλυφθούν.

Είναι η προστασία της υγείας των μαθητών, των δασκάλων και των καθηγητών, καθώς και του υπαλληλικού προσωπικού.

Αυτό προέχει τούτες τις ώρες.

Η κυβέρνηση και οι δύο Ομοσπονδίες πρέπει να τα βρουν αμέσως.

Το απαιτούν οι γονείς και τα παιδιά τους…

Γι’ αυτό υπάρχουν οι κυβερνήσεις, για να λύνουν τα προβλήματα, όχι για να μη λειτουργούν τα σχολεία και να πληρώνουν τον λογαριασμό οι νέες γενιές…

Το αύριο της πατρίδας μας.

 

paron.gr