Η "Ιδεοπηγή" υπολειτουργεί...

Ο παππούς να ξεχωρίζει τα εγγόνια του; - Eimaimama.gr 
Αγαπητοί μου φίλοι, ο Κλεισθένης έγινε παππούς. Η αλήθεια είναι ότι γέρασα κιόλας.
Το ιστολόγιο θα υπολειτουργεί για κάποιο χρόνο. Δεν έχω ακόμη αποφασίσει τι θα κάνω μ' αυτό.
Πιθανό να το ξαναλειτουργήσω, πιθανό να το χαρίσω σε κάποιον νεώτερο για να συνεχίσει.
Η "Ιδεοπηγή" πέρασε τα δέκα χρόνια στο διαδίκτυο. Ήταν μια ευχάριστη εμπειρία.
Θέλω να πιστεύω ότι υπήρξε ένα ιστολόγιο ανεξάρτητο και αδέσμευτο. Θα λυπηθώ αν τελικά δεν βρω λύση για την παραμονή της "Ιδεοπηγής" στο διαδίκτυο. Τι να γίνει όμως, αυτή είναι η μοίρα των πεπερασμένων.
Τα παρακάτω στιχάκια τα αφιερώνω στον εγγονό μου και σε όλους όσοι έγιναν ή θα γίνουν παππούδες.
Με αγάπη Κλεισθένης...
 
 
Εγγόνι διπλοπαίδι μου

νόημα της ζωής μου

έχεις μαζί με τ' όνομα

ψυχή απ' την ψυχή μου.



Καρπός γλυκός λαχταριστός

σκλαβών' η ομορφιά σου

ο γιος μου είναι το δενδρί

κι εγώ το ρίζωμά σου.

Ο ερχομός σου έσβησε
 
με μιας τα βάσανά μου.
 
πολλά βάσανα καντάρια
 
σβήσανε τα δυο σου μάτια.



Εσύ 'σαι στην ανατολή

κι εγώ πατώ τη δύση

μα δεν διαμαρτύρομαι

έτσι ορίζ' η φύση.



Μον' εύχομαι να σε χαρώ

τ΄άνθη σου να μυρίσω

παλικαράκι να σε δω

τα μάτια μου πριν κλείσω.