“ 1142 παρακαλώ !” (Tου Μανόλη Πετράκη)...

   “ 1142 παρακαλώ !” | Tου Μανόλη Πετράκη

“Ναι καλησπέρα σας…;”
“Καλώς το ρουφιάνο !!!”
“Πως είπατε…;”
“Τι θες μωρέ μαλάκα λέω…!”
“Συγνώμη μια καταγγελία θέλω να κάνω !”
“Ε ρουφιάνος είσαι καταγγελία θα κάνεις, τι άλλο θα ‘κανες δηλαδή εσύ…!”
“Συγνώμη σίγουρα τηλεφώνησα στη γραμμή καταγγελιών...;”
“Σίγουρα μωρέ μαλάκα, αν δεν τηλεφωνούσες εσύ, ποιος θα τηλεφωνούσε εγώ….; Για πες τώρα τι θες γιατί βιάζομαι...”
“Θέλω να σας καταγγείλω πως στο μπαρ “……….” καπνίζουνε….!”
“Τι λες ρε παιδί μου…. Σοβαρά έ……; Για κάτσε ν’ ανάψω τσιγάρο να μου τα πεις...”
“Στο μπαρ σας λέω “………..” καπνίζουνε…”.
“Κατ’ αρχήν πες μου πως σε λένε….”
“Είναι απαραίτητο…;”
“Ε να μην ξέρω με ποιον Γκεσταμπίτη μιλάω…(;) , είναι πολλοί ! ”
“Συγνώμη κύριε, σίγουρα τηλεφώνησα στη γραμμή καταγγελιών...;”
“Εκατό τα εκατό…. Άσε που τώρα έλεγα : όπου να ‘ναι, κάποιος ρουφιάνος θα με πάρει να μου τα πρήξει δεν μπορεί...”
“Μα τι λέτε κύριε !!!”
“Πως σε λένε μωρέ μαλάκα είπα…..”
“Παπαδόπουλο Γεώργιο με λένε του Χρυσοστόμου !”
“Ο πατέρας σου είναι σίγουρος πως είσαι του Χρυσοστόμου ή πρέπει να ρωτήσεις και τη μάνα σου...;”
“Σας παρακαλώ κύριε !”
“Λοιπόν λέγε τι θες γιατί μου τα ‘χεις κάνει φράουλες !”
“Μα σας είπα στο μπαρ “………….” καπνίζουνε ! ”
“Και σένα μωρέ μαλάκα τι σε νοιάζει, εσένα καπνίζουνε …;”
“Πως είπατε….;”
“Θα ερευνήσω λέω την καταγγελία σου και θα σου πω….”
“Πότε...”
“Αφού τελειώσω το τσιγάρο….”
“Πως είπατε…;”
“Θα στείλω λέω κάνα δυο άτομα να δούνε….”
“Τώρα…;;;”
“Τώρα !!! Και μετά θα πάω κι εγώ να πιούμε κάνα ποτό όλοι μαζί...”
“Μα είστε σοβαρός κύριε ;;;”
“Εγώ ναι, εσύ είσαι Ρουφιάνος ! …. Άει στο Διάολο μια ζωή τα ίδια….”
“Μα τι λέτε κύριε…;;;”
“Μια ζωή τα ίδια λέω !!! Μια ζωή τα ίδια !!! Από την Κατοχή, απ’ τους Ταγματασφαλίτες, τη Χούντα, τη Μεταπολίτευση, τον Λαμπράκη, μια ζωή τα ίδια…. Δεν μου λες ρε, κουκούλα έχεις...;”
“Τι λέτε….;”
“Να πάρεις λέω θα σου πηγαίνει…. Αυτή που φαίνονται μόνο τα μάτια κι είναι και απάνω απάνω μυτερή σαν κέρατο….”
“Ποιο κέρατο κύριε, τι λέτε…;”
“Αυτό που ‘ριχνε η μάνα σου στον πατέρα σου και βγήκες !”
“Δεν σας επιτρέπω κύριε !!!”
“Μωρ’ τι μας λες…. Δε μου λες τώρα, θα κλείσεις το τηλέφωνο να κάνω τη δουλειά μου, ή ν’ ανάψω κι άλλο τσιγάρο…;”
“Θα πάτε στο μπαρ που σας είπα κύριε…;”
“Ε θα πάω δεν θα πάω….; Θα πάω να πιω κάνα δυο ποτά, να κάνω και κάμποσα τσιγάρα έτσι για να σκεφτώ πως κάποιοι τελικά δεν θ’ αλλάξουν ποτέ !”
“Σίγουρα κύριε…;”
“Χίλια τα εκατό….!” “Ποτέ !!!”

Πηγή: