Αυτή η τετραπληγική καλλιτέχνης ζωγραφίζει μόνο με τα μάτια...

sarahezekielartist
Μία τετραπληγική καλλιτέχνης από το βορειοδυτικό Λονδίνο, βγάζει σε δημοπρασία τα έργα της για φιλανθρωπικό σκοπό τα οποία έφτιαξε χρησιμοποιώντας μόνο τα μάτια της... 
Η Sarah Ezekiel από το Hendon, η οποία διεγνώσθηκε με την "Νόσο του κινητικού νευρώνα"(MND) 15 χρόνια πριν, χρησιμοποιεί την τεχνολογία ανίχνευσης των ματιών για να δημιουργεί τα έργα της..

 
Η μητέρα δύο παιδιών Sarah, μπορεί και ελέγχει το ποντίκι του υπολογιστή με τα μάτια, είτε ανοιγοκλείνοντας τα, είτε γουρλώνοντας τα προς την κάμερα. Η ίδια δήλωσε ότι η τεχνολογία την έχει βοηθήσει πάρα πολύ να ακολουθήσει το πάθος της: 
"Η βοηθητική τεχνολογία λειτουργεί μόνο ως μέσο ομιλίας για μένα. Μου δίνει την δυνατότητα να κάνω οτιδήποτε δεν μπορούν να κάνουν οι παράλυτοι άνθρωποι. Στέλνω email , διαβάζω βιβλία, Ψωνίζω online,  πληρώνω λογαριασμούς, χρησιμοποιώ τα social media και ζωγραφίζω.. 
Επίσης έχω και άλλες δυνατότητες, όπως να λειτουργώ την τηλεόραση μου, τις κουρτίνες, να ειδοποιώ τον φροντιστή μου αλλά και να ανοίγω την μπροστινή πόρτα του σπιτιού μου.. "
Η 49χρονη ξεκίνησε να ζωγραφίζει ξανά το 2012 με την βοήθεια του υπολογιστή "Tobii PCEye" και έχει κάνει εκθέσεις με τα έργα της σε όλον τον κόσμο. 
"Όταν η αρρώστια άρχισε να με καταβάλει και δεν μπορούσα να ζωγραφίζω, άρχισα να σκέφτομαι ότι δεν θα δημιουργούσα ποτέ τίποτα ξανά... Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι μπορώ να ζωγραφίζω με τα μάτια και μου αρέσει παρα πολύ" ανέφερε...
Η επίσημη ιστοσελίδα της είναι sarahezekiel.com
 82742020 treeoflifesarah
 82742055 popredsarah
 82742056 wheatonsarah
Πηγή: