Όλοι για την Σαντορίνη...

Μετάθεση στη Σαντορίνη για την «ροζ» γιατρό. 

Η νεαρή καστανή γυναίκα με την ιατρική ποδιά δεν έχει τίποτα κοινό με τη χυμώδη ξανθιά που μέχρι πριν από περίπου έναν χρόνο έπαιρνε σέξι πόζες με φόντο αφίσες πορνό ταινιών της εταιρείας παραγωγής Sirina.


Η 25χρονη, πρώην πορνοστάρ, κάνει το αγροτικό της ως πτυχιούχος της Ιατρικής, προσδοκώντας να θεραπεύει πια τις ταχυπαλμίες και όχι να τις προκαλεί, αφού στόχος της είναι να αποκτήσει την ειδικότητα της καρδιολόγου, εναλλακτικά και της παιδιάτρου.

Αν και η καριέρα της στον χώρο των πορνό ταινιών κράτησε ελάχιστους μήνες, η Αφροδίτη Αδάμη (Ή Αννα-Μαρία όπως την ξέρουν όλοι), βρέθηκε στο επίκεντρο της δημοσιότητας και έγινε ευρέως γνωστή στους φίλους του είδους - και όχι μόνο.

Με πλατινέ περούκα τότε και καστανή σήμερα, ήταν μάλλον αδύνατον να την αναγνωρίσουν οι γιατροί και οι νοσηλευτές του Νοσοκομείου Σύρου, αφού τη θέση του έντονα βαμμένου κοριτσιού με τα σέξι εσώρουχα και τις ζαρτιέρες έχει πάρει μια ευπρεπώς ντυμένη νεαρή, με γυαλιά μυωπίας και χωρίς ίχνος μακιγιάζ στο πρόσωπο.

Οι κάτοικοι της Σαντορίνης, πλεόν έχουν την ευκαιρία να τους ακροαστεί η Αφροδίτη, καθώς μόλις ολοκλήρωσε το αγροτικό της στη Σύρο, συνεχίζει την καριέρα της στο νοσοκομείο της Σαντορίνης.

«Όταν ακούω κομπλιμέντα από ασθενείς, τους ευχαριστώ και απομακρύνομαι. Εξάλλου είμαι παντρεμένη πια», αποκαλύπτει η Αφροδίτη Αδάμη, και μιλά για τον άνδρα που της άλλαξε τη ζωή.

«Γνωριστήκαμε πριν από έξι μήνες και παντρευτήκαμε με πολιτικό γάμο στην Αθήνα πριν από δύο μήνες. Ασχολείται με ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, ενώ σήμερα ζει μαζί μου στη Σύρο.
Αγαπώ πολύ τα παιδιά και θέλω να γίνω μάνα, ίσως όχι τώρα, αλλά όχι και πολύ αργότερα.
Εννοείται ότι ο σύζυγός μου προτιμά την επιλογή μου να ασχοληθώ με την Ιατρική από τις ερωτικές ταινίες.

Αν και πολλοί συνάδελφοί μου που τελειώνουν τη συγκεκριμένη σχολή επιλέγουν να φύγουν στο εξωτερικό λόγω της οικονομικής κρίσης, εγώ προτίμησα να μείνω στην Ελλάδα.
Αγαπώ τη θάλασσα και το μεσογειακό κλίμα.
Είμαι χειμερινή κολυμβήτρια, τον ελεύθερο χρόνο μου ασχολούμαι με τη ζωγραφική και τον χορό, ενώ μου αρέσει να διαβάζω αρχαία ελληνικά».

 matrix24.gr

Βοηθήστε την "Ιδεοπηγή", γράψτε ένα σχόλιο, διαδώστε τις αναρτήσεις...