Συγκινητική ιστορία: Πήγε νύφη στην εκκλησία συνοδευόμενη από...

Ένα συγκινητικό και πρωτότυπο περιστατικό συνέβη στο
Πιτσμπουργκ των ΗΠΑ πριν λίγες μέρες, όταν μία νύφη αποφάσισε να την συνοδεύσει στην εκκλησία ο λήπτης καρδιάς του πατέρας της.

Ο πατέρας της Τζένη Στέπιεν δολοφονήθηκε πριν 10 χρόνια, όταν έπεσε θύμα ληστείας στην  Πενσυλβάνια με τον 16χροννο δράστη να τον χτυπά θανάσιμα στο κεφάλι.

Η οικογένεια της Τζένη αποφάσισα να δωρίσει τα όργανα του πατέρα της σε ανθρώπους που τα είχαν άμεσα ανάγκη. Ένας από αυτούς ήταν και ο Άρθουρ Τόμας, με το οποίο η οικογένεια είχε κρατήσει επαφή μετά τη δωρεά των οργάνων. 
Όταν η Τζένι αποφάσισε να παντρευτεί επικοινώνησε με τον Άρθουρ και του ζήτησε να είναι εκείνος που θα την παραδώσει στον μέλλοντα σύζυγό της στην εκκλησίας.

 «'Ηταν ακριβώς σαν να είχα δίπλα μου τον πατέρα μου. Ίσως και ακόμα καλύτερα γιατί έτσι θα καταλάβουν πολλοί άνθρωποι ότι οι δωρητές οργάνων κάνουν κάτι πολύ σημαντικό» είπε η Τζένη ενώ η αδελφή της Μισέλ συμπλήρωσε: 
«Όταν τον αγκάλιασα αισθάνθηκα σαν να ήμουν και πάλι κοντά στον μπαμπά μου. Η μέρα μου έγινε τέλεια».
topontiki