Επιβεβαίωση του Κλεισθένη απ' το ΚΚΕ...


Γράφει ο Κλεισθένης.
Σε προηγούμενα σχόλιά μου είχα υποστηρίξει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα πάρει πιθανά την αυτοδυναμία. Ακόμη έγραψα ότι προετοιμάζουν τον μεγάλο κυβερνητικό συνασπισμό ΣΥΡΙΖΑ-Ν.Δ.
 

Ξεκίνησα την ανάλυσή μου σχετικά με τα ανωτέρω χρησιμοποιώντας την λογική και εξετάζοντας γεγονότα και δηλώσεις σε βάθος. Δεν είμαι Μαρξιστής ούτε συμπεραίνω με βάση τον διαλεκτικό υλισμό.
 

Έρχεται όμως ο γ.γ του ΚΚΕ Δ. Κουτσούμπας σε συνέντευξή του στον Αιμίλιο Λιάτσο να επιβεβαιώσει όσα υποστήριξα στα τελευταία κείμενά μου.
 

Φυσικά η ανάλυση του κ. Κουτσούμπα δεν έχει την ίδια αφετηρία και τρόπο σκέψης με την δική μου, αξίζει όμως να την αναφέρω γιατί αποδεικνύει ότι όταν χρησιμοποιείς την λογική και εξετάζεις σε βάθος τα όσα λέγονται και τα γεγονότα φτάνεις σε συμπεράσματα που κάνουν αναλυτές πιο έμπειροι και πιο επαΐοντες.
 

Με δεδομένο ότι το ΚΚΕ στις προβλέψεις του δεν πέφτει σχεδόν ποτέ έξω, χαίρομαι που θα επιβεβαιωθούν τα όσα είχα προβλέψει.

Να 'βλογήσουμε και λίγο τα γένια μας.