Μια βαρυσήμαντη συνέντευξη , που βγάζει πολλές ειδήσεις , παραχώρησε ο Καθηγητής Ενεργειακών Πόρων του Πανεπιστημίου Πατρών Αβραάμ Ζεληλίδης στον Πάνο Παναγιωτόπουλο και στην εκπομπή του “Κόκκινη Ζώνη” (κανάλι
“Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη θέλει την Ελλάδα ενεργειακά εξαρτημένη από ξένα συμφέροντα” , υποστήριξε ο Καθηγητής Ζεληλίδης , τονίζοντας ότι γι’ αυτό καταστρέφονται οι ενεργειακές υποδομές της χώρας , που έχουν σχέση με τον λιγνίτη και γι αυτό αμφιβάλλει ο ίδιος για το αν θα γίνουν τελικά οι γεωτρήσεις, που έχει ανακοινώσει το Υπουργείο Ενέργειας.
Σε άλλα σημεία της συνέντευξής του ο διακεκριμένος επιστήμονας στα ζητήματα της Ενέργειας επέμεινε ότι είναι πολλά τα συμφέροντα, που θέλουν να μην αποκτήσει η Ελλάδα ενεργειακή αυτάρκεια και αυτοδυναμία, γιατί δεν επιθυμούν μια Ελλάδα πραγματικά ισχυρή, ανεξάρτητη και υπερήφανη, με κυρίαρχο ρόλο στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Ν.Α. Μεσογείου.