Συνταρακτικές αποκαλύψεις του Μανόλη Κοττάκη στην εφημερίδα
Δημοκρατία – Τα ψυχρά ερωτήματα για όσα συνέβησαν γύρω από την καμπάνια
με τον τουρισμό σε πείσμα αυτών που προτιμούν να αποκαλούν fake news
όσες αποκαλύψεις τους εκθέτουν.
Στο άρθρο του με τίτλο «ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΥΟ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΩΝ»; ο έμπειρος δημοσιογράφος αποκαλύπτει φοβερά και τρομερά πράγματα, τα οποία αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά πόσο επικίνδυνοι είναι κάποιοι που βρίσκονται σε θέση ισχύος στην ελληνική κυβέρνηση.
Γράφει, μεταξύ άλλων, ο κ.Κοττάκης:
– «Όποιος τολμά να αρθρώσει από ανησυχία μια λέξη παραπάνω για οποιοδήποτε θέμα θα κατηγορείται εφεξής από τον κ. Πέτσα για fake news, για συμπόρευση με την… αντιπολίτευση (παλαιό κακόγουστο ανέκδοτο), για υπονόμευση της εργασίας των απασχολουμένων στον τουρισμό και άλλα τινά; […] Ας προχωρήσουμε σε αναστοχασμό αυτής της υπόθεσης, η οποία οφείλεται κυρίως στους τραγικούς χειρισμούς της ηγεσίας του υπουργείου Τουρισμού, αλλά και δευτερευόντως, σε πλημμέλειες των ιδιωτών (αναφέρομαι στα πνευματικά δικαιώματα του σποτ)».
• «Είναι fake news, αγαπητοί, ότι υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους τέσσερα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ τα οποία αντέδρασαν στις διαρκείς οχλήσεις -μην τις πω διαφορετικά- του υπουργού να προχωρήσουν στην απευθείας ανάθεση πριν από τη συνεδρίαση της Βουλής; Εάν είναι fake, γιατί ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δεν διέψευσε ποτέ τις παραιτήσεις;»
• «Αυτά τα τέσσερα μέλη που παραιτήθηκαν (τα τρία με γραπτές παραιτήσεις) ήταν μέλη του ΣΥΡΙΖΑ ή δεξιοί, δεξιότατοι και δεξιότατες, διορισμένοι από την κυβέρνηση;»
• «Μήπως πρέπει να μας πουν οι αρμόδιοι του ΕΟΤ και του υπουργείου Τουρισμού (εδώ δεν εμπλέκεται καμία ιδιωτική εταιρία) ποιος ο λόγος που σε εκείνη την επεισοδιακή συνεδρίαση με τις παραιτήσεις τέθηκε προς συζήτηση ως θέμα η χρηματοδότηση από τον ΕΟΤ κοινής δράσης φορέων για την ενιαία (!) τουριστική προβολή όλης της γεωγραφικής περιοχής της Μακεδονίας, της «Βόρειας Μακεδονίας» (Σκόπια) και της ελληνικής Μακεδονίας με έμφαση στις πόλεις Μπίτολα (Μοναστήρι) και Θεσσαλονίκη; Fake news και αυτό;»
• «Εάν η εταιρία Marketing Greece -επιστρέφω στην καμπάνια- είναι συνδεδεμένη με Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, τότε προς τι η ειδική ρύθμιση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για την απευθείας ανάθεση; Κάνει ποτέ το Δημόσιο απευθείας ανάθεση στον εαυτό του;»
• «Δεν γράψαμε ποτέ ότι το σποτ κόστισε 32.000.000 ευρώ. Αναρωτηθήκαμε, με βάση όσα ακούστηκαν στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ΕΟΤ, αν η καμπάνια, η οποία θα ανατεθεί από το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τις 13 Περιφέρειες σε τρίτους (και θα πληρωθεί από 15 διαφορετικούς προϋπολογισμούς ΝΠΔΔ), θα κοστίσει συνολικά 32.000.000 ευρώ. Αυτό ρωτήσαμε. Και απάντηση δεν λάβαμε.»
olympia.gr