6 πράγματα που δεν ήξερα για τα αγόρια – μέχρι που έκανα γιους!

Μεγαλώνοντας, έπαιζα πάντα με κούκλες! Λάτρευα τα φανταχτερά ρόζ ρούχα τους και φανταζόμμουν όλα τα κοριτσίστικα πράγματα που θα έκανα όταν μεγάλωνα και αποκτούσα κόρη. Μεγάλωσα και έμεινα έγκυος… Και σοκαρίστηκα πραγματικά όταν έμαθα οτι είναι αγόρι. Το ίδιο
και το δεύτερο, και το τρίτο αλλά και το τέταρτο παιδί μου… Ναι, έχω 4 αγόρια!
  1.  Χρησιμοποιούν ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ ποσότητες από χαρτί υγείας! 
Σύμφωνα με τους πρόχειρους υπολογισμούς μου τα αγόρια χρησιμοποιούν περίπου 50% περισσότερο χαρτί από τα κορίτσια. Αν και πάνε τουαλέτα 1 φορά την ημέρα, ίσως και 2 σε κάποιες περιπτώσεις, το χαρτί τελειώνει πριν καν προλάβω να το βάλω στη θέση του. 

Ως η μοναδική γυναίκα της 6μελούς μας οικογένειας, είμαι η μόνη που χρησιμοποιώ χαρτί υγείας σε κάθε μου επίσκεψη στην τουαλέτα – κι όμως! Είναι σαν να το τρώνε!
    
  2. Μπορούν να παίξουν με οτιδήποτε!

Σαφώς και λατρεύουν τα αυτοκινητάκια τους, αλλά εξίσου καλά μπορούν να παίξουν με κούκλες, με κουζινικά και με λούτρινα. Τις προάλλες ανακάλυψα στην σοφίτα μια κούτα με τα παλιά μου παιχνίδια και τα αγόρια μου έπαιζαν με τις ώρες!
    
  3. Τα μαλλιά τους χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή!

Ενώ δεν έχω χρόνο ούτε για να χτενίσω τα δικά μου μαλλιά, τα αγόρια μου πάντα χρειάζονται περιποίηση στα μαλλιά τους, ειδικά αν είναι κοντά. Κάθε πρωί ξυπνάνε αναμαλλιασμένα και μόνο ένα λούσιμο (ή υπερβολική ποσότητα ζελέ) μπορεί να τα στρώσει. 

Το χειρότερο; Προσπαθώ εδω και χρόνια να μακρύνω τα μαλλιά μου, ενώ τα αγόρια μου χρειάζονται κάθε 2 εβδομάδες κούρεμα και καθάρισμα στο σβέρκο… Μεγάλη αδικία, έτσι;
    
  4. Λατρεύουν τα γεννητικά τους όργανα.

Από τη στιγμή που ανακαλύπτουν το τι έχουν ¨εκεί κάτω» δεν σταματάνε να το πειράζουν! Αποτελεί το μόνιμο πρόβλημα κάθε αγορομάνας: Πώς θα κάνω το γιο μου να σταματήσει να ασχολείται με αυτό;
   
  5. Μπορούν να γίνουν κυκλοθυμικά και δραματικά

Η κυκλοθυμία και τα δράμα τελικά δεν είαι γυναικείο χαρακτηριστικό! Δεν υπάρχει καμία φυλετική διαφορά όσον αφορά τα αναφιλητά, τα κλάματα, τα νεύρα και τα «δεν αντέχω τη ζωή μου!». 

Άλλες φορές μισούν τους αδερφούς τους, άλλες φορές το οτι πρέπει να βάλουν παντελόνι αντί για σορτς και άλλες φορές μισούν απλά τα πάντα! Σαν μια αντρική περίοδο ένα πράγμα…
   
  6. Πάντα κάποιος είναι τραυματισμένος

Τα 3 στα 4 παιδιά μου έχουν σπάσει κάποιο δόντι… Όλα έχουν σπάσει κάποιο άκρο, τα μισά έχουν χρειαστεί ράμματα ενώ ο ένας έπαθε εξάρθρωση ώμου. 

Το φαρμακείο του σπιτιού είναι λες και βρισκόμαστε στο νοσοκομείο στα επείγοντα. Το καλό της υπόθεσης είναι οτι έμαθα επιτέλους να αντιμετωπίζω το αίμα και να μην λιποθυμάω στη θέα του. 

Το κακό είναι οτι τα μικρά μου ταλαιπωρούνται και το χειρότερο; Δεν βάζουν ποτέ μυαλό!

Το να έχεις γιους μπορεί να φέρει πολλές εκπλήξεις και πολλά πράγματα που δεν φανταζόσουν… Όμως ταυτόχρονα, το να έχεις γιους είναι υπέροχο!

Για το babyradio: Θωμαΐδου Ευθυμία Ζωή

Βοηθήστε την "Ιδεοπηγή", γράψτε ένα σχόλιο, διαδώστε τις αναρτήσεις...